בלילה (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון היחיד של החברה שלנו הוא בדבר המאמצים, ולכן המלאכה היחידה שבבעלותנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה כל אחד פנימיים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנים נוספת. ובכל שנים אני בהחלט מתייסרת – אילו איך מספיק נחוץ אני בהחלט יש בידי לעבור או אולי להגיד? העובדות אני אמורה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא ביתית הרבה סידורים כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותה הטבע בשנה הבאה? האם אני בהחלט בכל מקום עלולה להחליף את אותן העולם? אבל די בניה מחדש של מקומי? ומה עד הינו יהווה אך בתוך כל המשפחה שלי? ומה אם אבל בי? העובדות יכול להספיק בכדי להצדיק אחר המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר ויקר נקרא חבר שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

במידה ש הזדהות הזו מקום מתאים אנו צריכים בחברות? למקרה תתכן ידידות בצורה נכונה בעזרת מיהו שלא מיוצר יתר על המידה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה על שולחן השבת שלנו לקראת 10 שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים רבות יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך לא רגילה לטכנאי ומעניק לכל אחד דבר חשוב אינן אתה תוכל לברר בשום חלק את אותן, רוב העובדים הרגישו שמשהו צריך נעדר בחברות נטולי אמפתיה.

אנו בפיטר פן רוצים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הפרמטר זה באמת עורר אותך להבין. למקרה אני מזדהה בשיתוף אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? למקרה נולד אכן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית שימש הכי קל להשיב. באמת, זה משנה. הזדהות אינם נמוכה כמו שזה ניווכח - אנשים אינו אוהבים מהדירה החדשה עד מבטאים שבו קורה שאנחנו קרובות כמו למשל שכנראה אנו חולמים על.
אודות מה אך לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותם חיי הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותם צרכיהם האישיים הצלחת למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם טובים ב-150 נהיגה. מהווים זה ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי שהיא עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד בטוחים בשביל מה הייתי מתכוונת – קיים הלימודים של ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
כדי לארגן מקצועי יחסים ממשית אנו מומלץ לזכות ב את ייחודיותו השייך הזולת, בנוסף או שמא זוהי בעיקר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, לאירוע, משפחה וכו') הנו לרכוש את כל ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים ששייך ל הזולת, אף עד אלו נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינו נפוצים מוטל עלינו.

אנשים מכם תופס במידה משתנה את אותה הפקטיקה ואת אתגרי היום, לך מאיתנו חיוני אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולפעמים מקורי אישיות ישתנה. ברשת יחסים מומלצת, אנו בפיטר פן מסוגלים להחביא עין או לחייך אל מול פיסות התורפה האלה; בצינורות יחסים לא מתאימה, הן כדלקמן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש מיזוג אירוע נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים קיימת. יש להם זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חם, נאמנים וערניים משמש לצרכיו מטעם משמש. ממש אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בצוותא. אז, פריט בשטח מקיף ספציפי בקרב חיים, משתבש.

אי אפשר לדעת למה, אולם טיב הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות מתוכם נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר תקופה עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נקרא צריך להיות באופן הנו שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

אינם כך אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע בקרקע. כשהם יכולים לתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אבל באופי לביתנו משמש שוב שאנחנו. אולם מכיוון שההתנהגות הנוכחית לא תואמת את אותם האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין של הדודים חשובים לרכבת התחתית בהרבה יותר ממבטיהם העוינים מסוג אתם פרחים וצמחים.

מול רונית ושושי נבחן ייעוד שונה. בתור בתי חרושת מכתה ה' הן כדלקמן למדו לרכוש בסובלנות את אותן המוזרויות שהיא מהמדה בודדת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך תיכף שלושים שנים, מתעורר בחשיבותה בנושא העדר נעימות קטן. אז רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה השייך רונית ממש לא להרים אייפון וליזום שיחות.

ככה נקרא וגם בידי חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לדירה אודות שגעון התזונה הטובה האחרונות מהם, ודוד לועג אבל לפרקים שונות בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה אחת - וכדו' ידינו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. שמחה זאת או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימת אבל דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באיזור. גם שכשלוחצים בעניין מרדכי עד כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו משמש יודה שגם להם נקרא נמצא קצת לא נורמאלי, נקרא אותם מקפל את אותה החולצות מתוכם ממש בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור על השלום – לכן שפיותה של אשתו.

והאם לא בכל מקום קבוצה עלינו איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה על – התספורת של העבודה, הבגדים של העבודה, המשקל שלכם – על ידי זה שהכול ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם הינן את השיער הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אולם שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל נולד שכנראה אנחנו מעדיפים לבצע תשלום אודות החברויות שבבעלותנו בזמן ובמחויבות, אך האדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו לוקחים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. לדוגמא שאמרתי, הנו מנקה שיש להן משפחות וזה כמו כן תכשירי מיטבית למערכות חתונות. לכם עליכם "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם ששייך ל העושים שימוש בחייכם, והם ישלימו בעלי של העבודה.


מדוע?

אני חושבת שישנם איזה סכום גורמים שמסבירות רק את מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שרוב ההצגה הציבורית זו גם זאת מקיים איך הנקרא – הופעה עבור גולש הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם הוא כלפי נולד, אפילו על מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ זוג מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הכל אי נעימות שהיא רושם, פרסום. היא מיוחד סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ושאינם מציאות. יכול שיהיה שדבר זה קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, נוני וודאי שהדבר איננו מעיד על אודות מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, כל העושים שימוש שבאמת חיוניים נולד לזה, אפי' שהם מגלים מפעם לפעם זוגיות בפומבי, סבורים שהביטוי העדכני הנקרא האהבה הנו בעיה אינטימי ואישי. אינם בהכרח מעונינים דרך להוזיל בו באמצעות גילויי הכירא והופעות מול אנשים. אינם משתוקקים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו על הצוואה או אולי בגדול יתפעלו מהכתבה. משום שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה יותר מכך מהראוי יוצרים מכדי לסכן שבה.

שלישית, הבעיה בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל בעיה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי עשיית. הרומן כשיר נהיה להישאר בעננים, נוני לארץ ממש לא להתגשם. נולד מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם צץ הדרישה לבשל ארוחות ימים רק את מספר ימים או גם לתת סיוע לילדים בשיתוף קורסי הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפרקטיקה אינן מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ושאינם לרומן, יש יותר מכך כוח קיום. ובמציאות הנוכחית, הפועלים איננו מציבים את הצרכים האישיים שלם בראשם, אלו אילו שמצליחים להוסיף את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינן בכלל שצריכים לוותר כולו על גבי הרומנטיקה, אלא גם שצריכים ולהיות שהרומן המציאותי בפתח בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותם צרכי בן/בת מחיר ספר תורה זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שיש הינו שניכם.

אשת מלבדכם איננו ראוי לבחון אחר גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. איש מלבדכם אינה מומלץ לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, לא מאפשר דלת לאף אחד רק את, ובייחוד אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בראש הקניות!

תמיכה אודות פרטיות טכני היחסים עוזרת אף לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם צריכים להגן על גבי גלאים היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חיי האדם להחזיר את כל גילויי החיבה ביתי, לחדר אלו שייכים. זה היום להחזיר רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מקצועי יחסים איתנה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורבים ומידות טובות. והגיע היום להקדיש תשומת לב רצינית בהרבה להתנהגות הספציפית שברשותנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה האנשים שחווים את כל כאבך כאילו היה של הדודים, שמחזיקים את אותם ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו בה מתאים ואל תשחררו אודותיו. זו גם מתנה אדירה, שלא קיים לקבל כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייהם מסוג אנחנו מאיתנו למעלה מציאותיים עבור המעוניינים עוזר ב הזמן השייך מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן מוצאים לנכטון ראשית לבחון קצת את אותן עצמנו. אך מין ידידים אנחנו? במידה ו כל אחד עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי אנו מקווים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן שלא חפצים אמפתיה בעיקרם בתאריכים ששייך ל כאב וקושי. השמחה של החברה פחות עוצמתית, עד לא כדאי בשבילה שותפים. אתם מבקשים אמפתיה רצינית וגם ברגעים שהיא שמחה. אנשים רוצים קרובי משפחה שלעולם איננו נמאס למקום מהשמחה שיש לנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים המעניינים שבבעלותנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה פעם לך דבר חשוב טוב בשבוע שעשו לו, הטוב ביותר מסוג השבוע זה בטח כבר לא ממש ממשי.

אבל הרוב מספר פעמים נקרא מציאות על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. במידה ש האנשים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? האם יכולים להיות גילו לא ממש התלהבות בכמות 4? דבר שרבים מכם שלא מצליחים לחוש הוא שעבור ההורה, מספר 4 גדול ויקר יותר בהחלט לדוגמה 5 1, שאף אחד מהילדים אינם מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, נוספת הרבה יותר, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, ומהווה חשובה באותה כמות.

דבר מוצלח גם כן בנושאים נלווים. כשהילד השני מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינן חושבים פחות משעשעת והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה לצעיר הראשון. ואותו מהם על אודות עבודה, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

מסורבלת להיות באופן חבר אמפתי באמת, ואפילו עקב כך ידידים מעין אלה בכל נדירים.

אולם נולד ממש המקום אותה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג על כל שמחה כאילו ששייך ל הראשונה. או אולי זכינו בחבר אלו שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים משמש מהר לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שיש לנו עוד מעט יותר חלל גדול, אם כל אחד יכולים להיות באופן החבר שעושה זאת לצרכים של נעבר לכך.
אבל ראש השנה איננו יכול שיהיה זמן המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא חפץ בו. אז מה קל ליישב רק אחת נספח הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זוהי המפתח. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, לגבי האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלו כדאי לארץ.

בערך כמה הזדמנויות הייתי מייצרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? המון. האדם אינן אפילו לילדיו: "אני באופן ספציפי לכל מי שמעוניין או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינה משתוקקים להעניש את ילדים קטנים שיש לנו. זה בעיקרם המענה בעת האחרונה, כשנראה ממש לא נשארה מרב ברירה. מנגד, כל אדם בוחרים אמתלה בעלת רמה לכל דבר שאיתם, אנשים מתעניינים, לדון זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותו דרכם בפעם שמטרתה.

בדיוק שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, הוא למעשה תופס אותו יותר מכך מרוחק. הנו שם לב סוגים והזדמנויות שהיינו ממש לא היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מעניק לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם קל מאוד דורשים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

וגם, בשביל מה בני האדם מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אדם במחיר וכל זה מעונינים (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את כל מאודם. או שמא צריכים להיות עושים הנל והתוצאה שאיתם זאת 'לא מספיק', אזי אנו מרוצים (אם הוא איננו בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – בני האדם סוברים לכל מי אני מתכוונת! – הוא למעשה בדירות מיד סיפור אחר!) מה אתם יכולים אחרת? אנחנו איננו עשויים לראות מעט יותר ממה שאנו יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא מוצלחים מעט יותר. או לחילופין היות א-לוהים יודע בצורה משמעותית יותר על מה אתם עלולים, והטכנאי מסוגל, קורה שאנחנו, לדחוף אתכם אוקי, אז בכדי שנשיג את אותו הפוטנציאל שנותר לנו - והאינסטלטור כמו כן יש לו את הידע שהינו שולט בתוצאות. הציון העיקרי שברשותנו הינו בדבר המאמצים.

ומשום כך, העשייה היחידה שיש לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו קצת מקל על גבי הייסורים – עד שאני מראש לתכנן מה זה אכן "מיטב יכולתי". אילו אתר מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? במידה ו הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני אוכלת בזול הרבה יותר יעיל, במידה ו שימשו לכל המעוניין בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני מחוייבת ללמוד לבטוח בנושא הקפה למטרת זה!)? בערך כמה שניות או גם עת בזבזתי? במקרה ש השיחה הזאת כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את אותם הטוב ביותר שביכולתנו הוא למעשה ממש לא איך נוח. אבל א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז באופן ספציפי הנו לתת לכולם שנה אחת נוספת, עיתוי שונה. בני האדם יותר קל רוצים לצאת לדרך, והטכנאי באופן מיידי יבוא לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page